Voiko valuuttatreidauksella vaurastua?

Olen kokeillut valuuttatreidausta vuosien ajan lähinnä demotileillä eri brokereiden tarjoamilla palveluilla. Olen yrittänyt löytää sellaiset indikaattorit, joilla homma toimii. Usean vuoden kokemuksella olen löytänyt omaan tyyliini sopivat asetukset, joilla uskon kasvattavani alkupääomaani. Menestyäkseen forextreidaajan tulee tutustua eri indikaattoreihin ja treidaussysteemeihin sekä harjoitella demotilillä rusaasti. Lisäksi menestykseen tarvitaan runsaasti kärsivällisyyttä ja kurinalaisuutta.Kirjoitan nämä ohjeet itselleni, koska em. mainitut ominaisuudet ovat tärkeitä!

Treidaan kahdella alustalla Plus500 ja Etorolla. Plus500 tarjoaa kiinteän vivutuksen, joka lähtötilanteessa on 1:40. Etorolla voit valita vivun 1:1-1:400. Aloittelijalle matalampi vipu on turvallisempi. Silloin, kun markkinoiden suunta on selvä, voi kokeilla mennä swingiin suuremmalla vivulla. Näillä systeemeillä olen saanut homman toimimaan. Lisäksi käytän treidatessani MetaTrader4-alustaa, josta seuraan graafia tietyin asetuksin. Lisäksi seuraan talousuutisia eri internetsivustoilta. Jos homma toimii, saatan avata yksityiskohtia treidaussysteemistäni. Kauppaa käyn pienellä pääomalla 10-50 rahaa/treidi. Jos valuuttapari liikkuu näkemykseni mukaan, saatta avoinna olla useampikin positio.

Tässä blogissa kommentoin onnistumisiani tai epäonnistumisiani (turskatreiditkin kuuluvat homman luonteeseen!) päivittäin tai silloin kun olen treidannut.

Liity skyperinkiin. Skypename: forexmaster74
Tilaa blogitekstit RSS-syötteenä

torstai 7. kesäkuuta 2012

MA 7.6.

Olen pysytellyt matkojen ja muiden kiireiden vuoksi poissa valuuttatreideistä. EURUSD näyttää kääntyneen bull-trendiin. Voi olla liian aikaista katsoa pitempi aikaisen käänteen tapahtuneen. Euroopan vaikeudet eivät ole hävinneet minnekään. Etsin shorttipaikkoja tälle aamulle pivottason 1.2533 alapuolelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti